Sonntag, 25. November 2012

Presentation and discussion at "Kremser Nahost Forum"


For the Libyans in Austria among you, my dear readers, meaning those who have a Libyan way of live and decide on a rather short notice how the daily schedule looks like, there might be something in for you today:
Tomorrow at 5 PM there will be a "Kremser Nahost Forum" lecture and discussion on Libya "Libya, the richest economy in Africa in transformation"
Details to be found on:
http://www.nahost-forum.eu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=9&Itemid=12

Kommentare:

  1. War Ihr Beitrag in Krems vielleicht so ? :
    Ich musste leider Libyen verlassen wegen ein paar Kriminellen, ansonsten läuft aber alles (zwar langsam) in die richtige Richtung und wir können schon die "blühenden Landschaften" erahnen.

    AntwortenLöschen
  2. Es ist sehr schade das die Hochschule nicht in der Lage ist die Veranstaltung als Podcast mitzuschneiden. Ich hätte mir die Reden gerne mit angehört.
    Ansonst viele Grüße

    AntwortenLöschen